Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ Η RIHANNA

Η Rihanna σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιεύματα θα συμμετάσχει στην ταινία "Battleship".

Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα η διάσημη τραγουδίστρια θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στη μεγάλη οθόνη με την ταινία του Peter Berg, "Battleship".
Στην ταινία η Rihanna θα συμπρωταγωνιστήσει με τους Alexander Skarsgard και Taylor Kitsch.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποιο ρόλο θα αναλάβει στην ταινία η Rihanna.
Το "Battleship", όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στη μεγάλη οθόνη τον Μάιο του 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.