Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Θα επιστρέψει η Heigl στο Grey’s;

Η αποχώρηση της Izzy Stevens ήταν πολύ απότομη και δυσαρέστηκε αρκετούς φαν της σειράς. Τώρα η δημιουργός του Grey’s Anatomy, Shonda Rhimes αφήνει ένα παραθυράκι ανοικτό για επικείμενη επιστροφή της κάποια στιγμή στη
 νέα σεζόν. Τόνισε ότι η σχέση του χαρακτήρα του Justin Chamber, του Alex με την Izzy δεν έχει τελειώσει, όταν όμως ρωτήθηκε εάν ξέρει αν θα επιστρέψει η Heigl ανέφερε ότι δεν ξέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.