Η Ανόρθωση πλήρωσε το τελευταίο κακό της πεντάλεπτο, χάνοντας την ευκαιρία να αποχαιρετήσει με το κεφάλι ψηλά τη διοργάνωση του Europa League. H “κυρία” γνώρισε νέα ήττα από της ΤΣΣΚΑ Μόσχας με 1-2, που σε συνδυασμό με το 4-0 του πρώτης αναμέτρησης, προκρίθηκε πανηγυρικά στους ομίλους.
Η ομάδα του Γκιγιέρμο Όγιος, άνοιξε το σκορ στο 76', όταν μετά από εκπληκτική ατομική ενέργεια του Χατζηγεωργίου, ο Καφού έγινε αποδέκτης της μπάλας έξω από την περιοχή και με συρτό σουτ νίκησε τον Ακινφέεφ.
Ωστόσο οι Ρώσοι απάντησαν στο 85' με τη βοήθεια της τύχης, αφού πρώτα ο Μαραγκός στην προσπάθεια να απομακρύνει την μπάλα, την έστειλε στο δοκάρι, ίδια κατάληξη είχε το τακουνάκι του Μπερεζούτσκι, ενώ στο τέλος της φάσης ο Ντουμπιά με ένα περίεργο πλασέ, νίκησε τον Κόζατσικ. Το νικη΄τηριο γκολ σημείωσε στο 89' με δυνατό αριστερό σουτ ο Χιλιανός μέσος Μαρκ Γκονσάλες.
Ανόρθωση – ΤΣΣΚΑ Μόσχας 1-2
76' Καφού – 85' Ντουμπιά, 89' Γκονσάλες
Ανόρθωση: Κόζατσικ, Μπράτσι, Φροντίνι, Σιέλης (60' Βίντοβιτς), Γεωργίου, Νάτσο Γκαρσία, Μαραγκός, Λαβόρδε (19' Κονσίστρε), Οκκάς, Ράμος (69' Χατζηγεωργίου), Καφού.
ΤΣΣΚΑ: Ακινφέεφ, Σεμπέρας, Ιγκνάσεβιτς, Α. Μπερεζούτσκι, Ντούμπια, Ντζαγκόεφ (80' Ράχιμιτς), Μαμάεφ (62' Χόντα), Νάμπαμπκιν, Τόσιτς (69' Γκονσάλες), Β. Μπερεζούτσκι, Ολίσε, Σενίκοφ.
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ EUROPA LEAGUE
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.