Τα κόκκινα της Ducati θα φοράει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Βαλεντίνο Ρόσι, όπως ανακοίνωσε η ιταλική ομάδα, λίγες ώρες μετά το Grand Prix του Μπρνο.Λίγη ώρα νωρίτερα, η νυν ομάδα του Ιταλού αναβάτη, η Yamaha, εξέδιδε ανακοίνωση με την οποία επιβεβαίωνε πως ο "γιατρός" δεν θα παραμείνει στο δυναμικό της μετά την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, μετά από 7 συναπτά έτη στην ιαπωνική ομάδα.Με αυτήν την κίνηση, ο 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, θα έχει τη δυνατότητα να γίνει ο μοναδικός αναβάτης που θα έχει κατακτήσει πρωτάθλημα με τρεις διαφορετικές ομάδες (μετά τις Honda και Yamaha).
Η ανακοίνωση της Ducati:
"Η Ducati και ο Valentino Rossi υπέγραψαν συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων, με τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να αγωνίζεται με την «Rossa» του Borgo Panigale στην ομάδα της Ducati Marlboro το 2011.
Η άφιξη του Valentino στην Ducati ανοίγει ένα καινούριο και συναρπαστικό κεφάλαιο στην ιστορία του ιταλικού εργοστασίου και σε όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP. Η ευκαιρία να συνεργαστούμε με έναν τόσο ιδιαίτερο αναβάτη και χαρακτήρα θεωρήθηκε από την Ducati τεράστιας σημασίας για το project Ducati MotoGP".
Κυριακή 15 Αυγούστου 2010
Στην Ducati και επίσημα ο Ρόσι
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.