Και οι αστυνομικοί είναι άνθρωποι. Η πίεση που δέχονται πολλές φορές ξεπερνά τα όριά τους.
Έτσι λοιπόν χθες ένας 44χρονος αρχιφύλακας όταν έμαθε ότι του έκοψαν την αναρρωτική, "τα πήρε στο κρανίο",
και τα έκανε γυαλιά καρφιά έξω από την Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας. Οι συνάδελφοί του δεν μπορούσαν να τον σταματήσουν....Τελικά "την πλήρωσαν" δύο περιπολικά.
Από το ρεπορτάζ που κάναμε μάθαμε ότι πρόκειται για εξαίρετο αστυνομικό και πολύ καλό άνθρωπο.
Ο αστυνομικός συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα , ενώ με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας τέθηκε σε διαθεσιμότητα και διατάχθηκε Ε.Δ.Ε.
Κυριακή 15 Αυγούστου 2010
Λαμία: Ασυτνομικός φρίκαρε και έσπασε περιπολικά...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.