Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ

Το ενδεχόμενο να σταματήσει από την τηλεόραση σκέφτεται σοβαρά η Αγγελική Νικολούλη.

Η δημοσιογράφος παρά τη δεκαπεντάχρονη επιτυχία της εκφράζει την επιθυμία να αποχωρήσει πριν επέλθει κορεσμός και τη βαρεθεί το τηλεοπτικό κοινό.
Σε συνέντευξή της μάλιστα δήλωσε σχετικά:
«Δεν θέλω να γίνω γραφική, σαν κάποιους τηλεστάρ που παραμένουν, ενώ οι θεατές τους έχουν βαρεθεί. Μπορώ να ζήσω και χωρίς τηλεόραση. Είμαι άνθρωπος γεμάτος, με πολλά ενδιαφέροντα. Δεν είμαι καμία σαλεμένη, για να θέλω να μείνω σώνει και καλά μπροστά στο γυαλί».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.