Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Με "Μούσλι" και ευχή από τον Βαρθολομαίο

Με τον Μουσλίμοβιτς στην κορυφή της επίθεσης και τα βέλη Σαλπιγγίδη-Βιεϊρίνια στα άκρα ο ΠΑΟΚ μπαίνει την Πέμπτη στην μάχη της πρόκρισης επί της Φενερμπαχτσέ.
Μπορεί ο Έλληνας προπονητής να μην δοκίμασε σχήμα αυτήν την φορά και να έριξε το βάρος σε ασκήσεις τακτική με μπάλα όμως πολύ δύσκολα θα αλλάξει κάτι από το σχήμα που είναι γνωστό εδώ και αρκετές ημέρες.

Ο Δερμιτζάκης αν δεν αλλάξει τίποτα μέχρι την Πέμπτη τότε αναμένεται να βάλει στην κορυφή της επίθεσης του Ζλάταν Μουσλίμοβιτς και στα άκρα τον Βιεϊρίνια αριστερά και τον Σαλπιγγίδη δεξιά.

Στα αμυντικά χαφ θα παίξουν οι Σορλέν ( Ο Γάλλος γυρνάει στην φυσική του θέση)-Γκαρσία ενώ τίποτα δεν αλλάζει στην άμυνα σε σχέση με τον αγώνα της Τούμπας με τους Κοτνρέρας-Μαλεζά να είναι το κεντρικό δίδυμο, τον Μπουσαϊντί να αναμένεται να παίξει στο δεξί άκρο της άμυνας και τον Άλβες Λίνο αριστερό μπακ.



Συνάντηση με Βαρθολομαίο

Τις τελευταίες ώρες οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου να κανονίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες της επίσκεψης της αποστολής του "Δικέφαλου" στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο
Τα γραφεία Τύπου των δύο πλευρών ψάχνουν την καλύτερη λύση και για τις δύο πλευρές, λόγω των βεβαρημένων τους προγραμμάτω

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.