Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Ξανά στη Νέα Υόρκη ο πρωθυπουργός το Σεπτέβρη

Ο Γ. Παπανδρέου πρόκειται να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής για τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας από τις 20-22/9. Παράλληλα θα συμμετάσχει και στις εργασίες της  65ης  Γενικής  Συνέλευσης του ΟΗΕ και θα έχει στο περιθώριο αυτών των εργασιών και συναντήσεις με ξένους ηγέτες ,ενώ θα παραστεί και σε δεξιώσεις στο πλαίσιο πάντα των διεθνών συναντήσεων.
Πηγή :www.protothema.gr

Φωτό από s.enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.