Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΜΑΥΡΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΤΗ ΚΥΠΡΟ,Ο ΑΠΟΕΛ ΚΑΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΤΥΧΕΣ

Η Ομόνοια κρατούσε γερά το εισιτήριο της πρόκρισης στα χέρια της, καθώς προηγήθηκε με 2-0 της Μέταλιστ εκτός έδρας με τα γκολ των Λεάντρο (60’), Ρενχίφο (63’), όμως οι Ουκρανοί ισοφάρισαν με τα γκολ των Ντέιβις (66’) και Χαβιέ (71’) και πανηγύρισαν την πρόκριση μετά το τελικό 2-2 και σε συνδυασμό με το 0-1 του πρώτου αγώνα.

Την ίδια τύχη είχε και ο ΑΠΟΕΛ, που αναδείχθηκε ισόπαλος 1-1 με την Χετάφε στην παράταση, καθώς ο Ανθος Σολωμού έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του στο 97’...
Οι Κύπριοι είχαν ισοφαρίσει το σκορ του πρώτου αγώνα (σ.σ: 1-0) με το γκολ του Αλμέιδα στο 41', ενώ στο 22' ο Χαραλαμπίδης είχε χάσει πέναλτι...

Οσον αφορά στα υπόλοιπα ματς, δεν έγιναν μεγάλες εκπλήξεις, καθώς τα περισσότερα από τα φαβορί πήραν την πρόκριση για τους ομίλους της διοργάνωσης.
Η Γιουβέντους επικράτησε με 1-0 της Στουρμ Γκρατς διπλασιάζοντας τις νίκες της με γκολ του Ντελ Πιέρο στο 53’. Η Μάντσεστερ Σίτι έκανε κι αυτή το... νταμπλ (νίκησε με 2-0 την Τιμοσοάρα).
Με το ίδιο σκορ κέρδισε η Λιλ τη Βασλούι και η Νάπολι την Ελφσμποργκ, εκτός έδρας. Εκτός διοργάνωσης έμειναν Αστον Βίλα και Γαλατασαράι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.