Οι φορείς του τουρισμού στη χώρα μας διαπίστωσαν πως τελικά η εικόνα ήταν καλύτερη όσον αφορά στο τουρισμό απ΄ ότι περίμεναν. Σύμφωνα με αυτά που δήλωσαν η τουριστική κίνηση κυμάνθηκε σε πολύ καλά επίπεδα στον μήνα Αύγουστο,όπως επίσης θετική εικόνα υπάρχει και για το Σεπτέβριο ,αφού οι κρατήσεις είναι αυξημένες.
Προτίμηση καταγράφεται στα νησιά από τους τουρίστες και μάλιστα είναι πολλοί αυτοί οι τουρίστες που προέρχονται από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης κάτι που δε συνέβαινε πιο παλιά.
΄΄Ερχόμαστε πάρα πολύ κοντά στα περσινά νούμερα.Βρισκόμαστε στο ίδιο επίπεδο,ή παρατηρούμε μια ελαφρά πτώση της τάξης των δύο τριών μονάδων΄΄ δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων , Γιώργος Τελώνης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ο γ.γ Ξενοδόχων Αττικης ,Αλέξανδρος Βασιλικός, δήλωσε ότι ΄΄αυτό που παρατηρείται στην Αθήνα είναι μια πτώση του τζίρου,ίδια με τη περσινή της τάξης του 14-15 %΄΄.
Επισημαίνεται ότι η μείωση των εσόδων από το τουρισμό είναι αποτέλεσμα και της οικονομικής κατάστασης των χωρών που κατάγονται οι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα,εκτός από άλλους παράγοντες.
Πηγή : www.protothema.gr
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
ΚΑΛΑ ΠΗΓΕ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.