Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΚΛΕΨΕ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ

Ο αντικαταστάτης του Μεγακλή Βιντιάδη στη θέση του σκηνοθέτη στον ''Καφέ με την Ελένη'' θα είναι όπως όλα δείχνουν ο Κώστας Υφαντής που την τελευταία σεζόν σκηνοθετούσε την εκπομπή των Λυριτζή-Οικονόμου στο Σκάι.
Ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης νέος, εργατικός, εξαιρετικά ταλαντούχος, εργασιομανής, δοκιμασμένος σε δύσκολες καταστάσεις και απρόοπτα ξεκίνησε να σκηνοθετεί την Τατιάνα Στεφανίδου, όταν εκείνη συνεργαζότανε με το ALTER.

Σύντομα η Τάτη, διέκρινε τα προσόντα του Κώστα και για αυτό, όταν μεταγραφή στον Αντένα, μαζί με τον παραγωγό της, Φίλιππο Βιστάκη, την αρχισυντάκτριά της, Πωλίνα Τόλη και την στενή συνεργάτιδά της, Νατάσα Τσόλκα, ζήτησε να την ακολουθήσει ο Κώστας Υφαντής.
Μετά από ένα χρόνο αποχής από το τηλεοπτικό κοντρόλ, τον Κώστα Υφαντή τον βρίσκουμε να σκηνοθετεί τους Λυριτζή – Οικονόμου στον ΣΚΑΙ. Η εμπειρία του ανθρώπου φάνηκε στον «αέρα» της εκπομπής καθώς οι παρουσιαστές παρουσίαζαν και όρθιοι, ( γεγονός όχι απλό για όσους ξέρουν το σύστημα λειτουργίας του σταθμού του Φαλήρου και τις τεχνικές φόρμες που υιοθετεί), όπως επίσης και στις συνδέσεις, που έδιναν εικόνα υπερπαραγωγής.
Οι παρουσιαστές όσο και ο αρχισυντάκτης, Στρατής Τριλίκης, ξέρω ότι ήταν εξαιρετικά ευχαριστημένοι με την συνεργασία ενώ εξάντλησαν κάθε μέσο για να παραμείνει κοντά τους ο Κώστας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.