Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΌΠΟΛΟΣ



Ο πρώην τερματοφύλακας του ΠΑΣ και του Ολυμπιακού φαίνεται να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα που τον ταλαιπώρησε πέρυσι στην μέση ενώ πήρε διαβεβαιώσεις από τον κ. Τάκη για τον ρόλο που θα έχει στην ομάδα.
Ο ίδιος ο Ελευθερόπουλος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του από τη θετική έκβαση της μεταγραφής του, σημειώνοντας: «Ερχομαι σε μια ομάδα, στην οποία πραγματικά θέλω και 'γουστάρω' να αγωνιστώ.
'Γουστάρω' την όλη προσπάθεια, το γεγονός ότι ο κόσμος αυτής της ομάδας έχει πάρει την κατάσταση στα χέρια του και προσπαθεί με αγάπη και εντιμότητα να δώσει λύσεις. Μίλησα με τον Πρόεδρο και τα μέλη της Διοίκησης και με κέρδισαν με τη στάση και τη συμπεριφορά τους, μου μίλησαν με ευθύτητα και εντιμότητα και διαπίστωσα ότι διακατέχονται από αγάπη για τον Ηρακλή, καθώς ανήκουν στην οπαδική βάση του Συλλόγου.

Μια οπαδική βάση, που χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερη κουλτούρα της, κάτι που τιμώ και θέλω να υπηρετήσω ως παίκτης. Δεν αξίζει στον Ηρακλή και στον κόσμο του να δίνει μάχες, όπως αυτές των τελευταίων ετών για τη σωτηρία και όλοι μαζί θα πρέπει να παλέψουμε για να αλλάξουμε επίπεδο. Θέλω με πάθος να παίξω ποδόσφαιρο και να προσφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.