Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΙΡΑ:''Εχώ δουλέψει σε πολλές δουλειές,για να βγάλω πέρα''


 «Η μητέρα μου είναι από τα Γιάννενα και ο πατέρας μου Αθηναίος, απλά ο παππούς μου –από τη μεριά του μπαμπά μου– είναι από το Μεξικό, γιʼ αυτό έχω το επίθετο “Φουρέιρα”» μου λέει. «Δεν είμαι Μεξικανή ή “ξένη”, όπως λένε κάποιοι, ούτε μιλάω μεξικάνικα. Το μόνο που κράτησα ήταν το επίθετο και τα χρώματα».
Έχεις αισθανθεί άβολα στο παρελθόν για το επίθετό σου; Όταν πήγαινα σχολείο, είχα μεγάλο πρόβλημα. Όλα τα παιδιά με κορόιδευαν, με έλεγαν «Φεράρι» και διάφορα άλλα παρόμοια. Γενικά όμως, πολλοί ήταν αυτοί που προσπάθησαν να με φέρουν σε δύσκολη θέση λέγοντάς μου διάφορες κακίες, είτε για το χρώμα μου είτε για τα μαλλιά μου, αλλά δεν με νοιάζει πια. Βαθιά μέσα μου, όλα αυτά δεν με αγγίζουν καθόλου, αφού είμαι και –το κυριότερο– νιώθω Ελληνίδα.
Τι δουλειές έκανες πριν να γίνεις τραγουδίστρια; Δουλεύω από 13 χρόνων και έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές. Θυμάμαι ότι ήμουν κοντά στα 12 με 13 όταν μοίραζα στους δρόμους φυλλάδια γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Μετά, δούλεψα ως σερβιτόρα σε καφετέριες. Επίσης, ήμουν πωλήτρια σε κατάστημα με ρούχα. Μέχρι και σε σουβλατζίδικο έχω δουλέψει, όταν ήμουν15 χρόνων. Αυτή μάλιστα ήταν μια από τις ωραιότερες δουλειές που έκανα, θυμάμαι ότι είχα περάσει πολύ όμορφα. Συναναστρεφόμουν απλούς ανθρώπους και έπαιρνα καλό πουρμπουάρ.
Φοβάσαι μήπως εξαφανιστείς έπειτα από αυτή τη μεγάλη επιτυχία; Όχι, δεν φοβάμαι. Πιστεύω πως δεν έχω δώσει τίποτα ακόμη σε σχέση μʼ αυτά που μπορώ. Έχω όλο το μέλλον μπροστά μου για να αποδείξω κάποια πράγματα. Πολλοί άντρες σε θεωρούν σέξι.
Εσύ αισθάνεσαι σέξι; Μπορεί κάποιοι άντρες να με θεωρούν σέξι, αλλά δεν μου το λένε όλοι. Θα σου φανεί παράξενο, αλλά πρέπει να σου πω ότι πιο πολλές γυναίκες μού κάνουν σχόλια και παρατηρήσεις για την εμφάνισή μου παρά άντρες. Προσωπικά, αισθάνομαι sexy και όμορφη. Θέλω να αρέσω.
Αυτή την περίοδο πώς είσαι στην προσωπική σου ζωή; Είμαι πολύ ερωτευμένη, είμαι τέλεια. Έχω μια σχέση που με κάνει να νιώθω γεμάτη και πραγματικά ευτυχισμένη. Θέλω υγιείς σχέσεις και όχι άρρωστες.

πηγή:DownTown

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.