Η τιμή του αργού διαμορφωνόταν το πρωί στα 72,79 δολάρια το βαρέλι καταγράφοντας αύξηση κατά 27 σεντς. Το Μπρεντ ήταν ενισχυμένο κατά 37 σεντς στα 73,85 δολάρια το βαρέλι.
Σε χαμηλό τριμήνου υποχώρησε χθες η τιμή του αργού στη Νέα Υόρκη, λόγω της ανακοίνωσης για τα αμερικανικά στρατηγικά αποθέματα. Τελικά όμως έκλεισε αυξημένη κατά 89 σεντς στα 72,52 δολάρια το βαρέλι.
Στο Λονδίνο το Μπρεντ έκλεισε με άνοδο κατά 1,10 δολάρια στα 73,48 δολάρια το βαρέλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.