«Είναι πολλά τα λεφτά Αρη» είπε ο μάνατζερ του Μαρέσκα στον Ιταλό κι εκείνος αποφάσισε ότι δεν θέλει να φύγει από τον Ολυμπιακό! Η πλευρά του έμπειρου μέσου συζήτησε την χθεσινή πρόταση του Μαρινάκη κι αποφασίστηκε να μην την... αποδεχτεί!
Οπως έγινε γνωστό ο παίκτης δεν βρίσκει ανάλογη οικονομική πρόταση με αυτή του Ολυμπιακού και γι αυτό σκέφτεται να μείνει! Το 1,8 εκατ. ευρώ για να παραμείνει ένα χρόνο στην κερκίδα και να κάνει τα μπανάκια του στην ηλιόλουστη Αθήνα. Φαίνεται πως δεν επηρεάζουν τον Εντσο Μαρέσκα.
Ο Ιταλός, όπως όλα δείχνουν ενεργεί με βάση το καλό της τσέπης του κι όχι της καριέρας του και θα μείνει στο λιμάνι. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε, αν ο Ολυμπιακός θα του λύσει το συμβόλαιό του ή θα τον κρατήσει στην κερκίδα και θα τον... χρυσοπληρώνει.
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Μένει στο... συμβόλαιό του ο Μαρέσκα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.