Άμεση ήταν η αντίδραση της πλευράς του Βαγγέλη Μόρα όταν ενημερώθηκε πως επίσημα η ΠΑΕ ΑΕΚ επικοινωνούσε πως ο εκπρόσωπος του παίκτη, Γιώργος Καζιάνης ζήτησε συγγνώμη για το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων, αναφορικά με την επιστροφή του διεθνούς στόπερ στην Ένωση.
Μάλιστα, ο Έλληνας ατζέντης με δήλωσή του, εκφράζοντας και την άποψη του διεθνή κεντρικού αμυντικού, κατηγορεί την ΑΕΚ για επικοινωνιακά παιχνίδια και ξεκαθάρισε ότι η ΑΕΚ δεν είχε καταθέσει ποτέ επίσημη πρόταση στην Μπολόνια, αλλά και ότι ούτε ο ίδιος ζήτησε ποτέ συγγνώμη από τους «κιτρινόμαυρους».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.