Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΝΕΟ ALBUM ΓΙΑ ΤΟΥΣ BLACK EYED PEAS

Μετά το "The E.N.D." του 2009, που έκανε παγκόσμια επιτυχία οι Black Eyed Peas έχουν ήδη έτοιμη την νέα τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο "The Beginning"!

Το νέο album, που όπως δήλωσε ο will.i.am. στην Associated Press συμβολίζει "την εξέλιξη, το καινούργιο ξεκίνημα και την νέα οπτική" θα κυκλοφορήσει σύμφωνα με την Independent πριν από το τέλος του 2010.
Σημειωτέον ότι το single "I Gotta Feeling" από τον προηγούμενο δίσκο των Black Eyed Peas έμεινε στην ιστορία της μουσικής ως το τραγούδι με τα περισσότερα digital downloads.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.