Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΡΟΝΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ,ΒΓΗΚΕ Η ΤΕΛΙΚΗ 12ΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΝΤΟΜΠΑΣΚΕΤ

Στις Ηνωμένες Πολιτείες επιστρέφει από την Αθήνα ο Ρατζόν Ρόντο. Ο πόιντ γκαρντ των Σέλτικς ήταν ο τελευταίος που «κόπηκε» από τον Μάικ Σιζέφσκι.

Αν και ο «κόουτς-Κ» δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου στο ΟΑΚΑ πως θα ανακοίνωνε την τελική δωδεκάδα την Πέμπτη (όταν εκπνέει η προθεσμία της FIBA), επέσπευσε τις διαδικασίες το απόγευμα.
Πάντως, ο Ρόντο ήταν προετοιμασμένος, καθώς το μεσημέρι είχε δηλώσει στους Έλληνες εκπροσώπους του Τύπου πως περίμενε να είναι ο πιο «αδύναμος κρίκος» από τους 13 Αμερικανούς διεθνείς που ταξίδεψαν στην Αθήνα για το φιλικό της Τετάρτης (25/8, 19:00) με την Ελλάδα, στο ΟΑΚΑ.
Αυτό σημαίνει πως στο τελευταίο φιλικό πριν από το εναρκτήριο τζάμπολ του Mundobasket, ο Σιζέφσκι θα παρατάξει απέναντι στην Ελλάδα την ομάδα του με τους δώδεκα παίκτες που θα έχει στη διάθεσή του και στην Κωνσταντινούπολη.
Οι δώδεκα «εκλεκτοί» του Μάικ Σιζέφσκι είναι οι εξής: Ρούντι Γκέι, Λαμάρ Όντομ, Τσόνσι Μπίλαπς, Τάισον Τσάντλερ, Στέφεν Κάρι, Κέβιν Ντουράντ, Έρικ Γκόρντον, Ντάνι Γκρέιντζερ, Αντρέ Ιγκουοντάλα, Κέβιν Λαβ, Ντέρικ Ροουζ, Ράσελ Ουέστμπρουκ.

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.