Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Η ΜΠΑΡΜΠΑΡΙΓΟΥ ΣΤΟ TOPSHEF;

Στον ΑΝΤ1 θέλουν να έχουν ένα δυναμικό παρουσιαστή που να ξέρει πολύ καλά από μαγειρκή για να μπορεί να συναγωνιστεί το Master Shef του MEGA στο οποίο παρουσιάστρια θα είναι η Ευγενία Μανωλίδου.Γι' αυτό το λόγο έχουν ή θα κάνουν πρόταση στην Αργυρώ Μπαρμπαρίγου που και πέρσι στον Καφέ με την Ελένη αλλά και φέτος στο 10 με 1 μαζί είχε το δικό της κοινό που ήταν πολύ και ανέβαζε τα νούμερα και των δύο εκπομπών.Πάντως αν τελικά δεχτεί η Αργυρώ θα υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ ΑΝΤ1 και MEGA με τον ΑΝΤ1 να πιστεύω ότι θα βγει νικητής από αυτή τη μονομαχία επειδή θα έχει για παρουσιάστρια μια γυναίκα που ξέρει πολύ καλά από μαγειρική και μας το έχει δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.