Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ STAR ΚΑΙ ALPHA Η ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ

Η Τατιάνα Στεφανίδου έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προτάσεις που της έχουν γίνει και αυτές είναι από το STAR και τον ALPHA.Το STAR της έχει κάνει πρόταση για το πρω'ι'νό(10-1) αλλά θα είναι και στο σχολιασμό για τα θέματα της εκπομπής αλλά ίσως να είναι και παρουσιάστρια στο δελτίο ειδήσεων του Σαββατοκύριακου και να πηγαίνει εναλλάξ με την Ελεονώρα Μελέτη.
Έτσι θα επιστρέψει στα δελτία ειδήσεων μετά από πολλά χρόνια και ειδικά σε ένα δελτίο που τα Σαββατοκύριακα είναι πάντα πρώτο σε τηλεθέαση.Η πρόταση από το κανάλι της Κάντζας της παρέχει θέση στην απογευματινή ζώνη,εκεί όπου ήταν και στον ΑΝΤ1 και το έκανε με μεγάλη επιτυχία αλλά και κάποιες εμφανίσεις της στο δελτίο ειδήσεων ως σχολιάστρια.Πάντως τα λεφτά που της δίνουν από τον ALPHA είναι ίσως περισσότερα από το STAR.Τώρα περιμένουμε τι απόφαση θα πάρει η Τατιάνα και αν θα επιλέξει το σωστό δρόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.