Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΟΥ MEGA

Η Δούκισσα Νομικού θα είναι και τη νέα χρονιά στο πρωινό του MEGA.Επίχης τη Φαίη Σκορδά θα ακολουθήσουν ο Στάθης Παπούλιας και η Αλεξάνδρα Τσόλκα.Πάντως το πρόβλημα για την εκπομπή είναι οι ρεπόρτερς αφού κανένας δε πηγαίνει με 800 ευρώ μεικτά όπως λέγεται λόγω περικοπής του budget.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.