Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ MEGA

Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της εκπομπής στο ALTER μίλησε στη κάμερα του STAR για τη μεταγραφή της στο MEGALO-κανάλι και το ταξίδι του μέλιτος με τον άντρα της Γιώργο Λιάγκα.
Ήταν η τελευταία εκπομπή.Συγκινηθήκαμε πάρα πολύ!Δε σημαίνει όμως ότι επειδή αυτή η δουλειά τέλειωσε,τέλειωσαν και οι σχέσεις σε αυτή τη δουλειά.Στα τέσσερα αυτά χρόνια δημιούργησα φιλίες και πολύ ωραίες σχέσεις.Όλοι οι φίλοι μου πλέον,είναι από την εκπομπή,ήταν τα λόγια της Φαίης.Το συμβόλαιο της λήγει στο τέλος του μήνα με το ALTER,ωστόσο το Πολύ Μπλα Μπλα τέλειωσε και η Φαίη μίλησε ανοιχτά για την επόμενη σεζόν που θα τη βρει στο MEGA,τόνισε ότι δεν έχει υπογράψει ακόμα συμβόλαιο με το καινούργιο της κανάλι και συνέχισε λέγοντας ότι και οι δύο είναι επαγγελματίες και θα κάνουν το καλύτερο.Τέλος,αναφορικά με το προορισμό του ταξιδιού του μέλιτος που θα πάνε.ανακοίνωσε ότι πρώτα θα πάνε Νέα Υόρκη μετά νησάκια και στο τέλος Χαλκιδική.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.