Η FIBA θα μεταδώσει ζωντανά τον τελικό της Εθνικής μας ομάδας Νέων με αντίπαλο την Γαλλία.Το χρυσό το έχουμε σίγουρο,απλώς να θυμίσουμε ότι τη Γαλλία οι παίκτες μας τη βρήκαν και πάλι στο τελικό πέρσι στη Ρόδο στην ίδια διοργάνωση όπου και πήραμε το χρυσό.Τον αγώνα θα τον δείξει με πολύ καλό ήχο και εικόνα στις 10:15(ώρα Ελλάδος,βράδυ).Το link είναι το παρακάτω:
http://www.fibatv.com/page/fibaeuropeHome/0,,12805,00.html?WT.mc_id=eurflshhdr
Κυριακή 18 Ιουλίου 2010
ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ FIBA Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.