Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗΣ-ΛΑΤΣΙΟΥ

Τη περασμένη Παρασκευή η Ελένη Μενεγάκη επισκεύτηκε τον Γιάννη Λάτσιο στο σπίτι του στην Εκάλη.Εκεί πήγε η Έλένη την ώρα που είχανε πει αλλά ο Λάτσιος άργησε λίγο λόγω προκαθορισμένου επαγγελματικού ραντεβου του.Είχαν συνεννοηθεί να του αφήσει τα παιδιά,δεν έμεινε στο αμάξι αλλά ξεκλείδωσε και μπήκε στο σπίτι πράγμα που δείχνει ότι το πρώην ζευγάρι διατηρεί καλές σχέσεις και για τα παιδιά αλλά και γί' άλλους λόγους.

πηγή:Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.