Η ''μία και μοναδική'' Τζούλια Αλεξανδράτου βρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες του STAR στη Λάρισα για να εγκαινιάσει οίκο ανοχής,φυσικά μαζί με τον συνεργγάτη της,τον Μένιο Φουρθιώτη.Ο οίκος ανοχής ονομάζεται <<Οίκος Εποχής Soula>> και βρίσκεται στη περιοχή της Τερψιθέας ενώ το ποσό που χρειάστηκε για να φτιαχτεί ήταν κοντά στα 4 εκατομμύρια ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.