Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ Η ΤΖΟΥΛΙΑ

Η ''μία και μοναδική'' Τζούλια Αλεξανδράτου βρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες του STAR στη Λάρισα για να εγκαινιάσει οίκο ανοχής,φυσικά μαζί με τον συνεργγάτη της,τον Μένιο Φουρθιώτη.Ο οίκος ανοχής ονομάζεται <<Οίκος Εποχής Soula>> και βρίσκεται στη περιοχή της Τερψιθέας ενώ το ποσό που χρειάστηκε για να φτιαχτεί ήταν κοντά στα 4 εκατομμύρια ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.