Τη Παρασκευή στις 13:00 από τη Νιόν της Ελβετίας ο ΠΑΟΚ θα μάθει τον αντίπαλό του για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League.Έτσι,λοιπόν θα μάθουν το ένα από τα δύο εμπόδια που θα πρέπει να περάσει για να βρεθεί στους ομίλους.Ο Δικέφαλος του Βορρά βρίσκεται στους αδύνατους των μη πρωταθλητών(μαζί με Σέλτικ,Ουνιρέα,Γιουνγκ Μπόις,Γάνδη) και θα αναμετρηθούν με μία εκ των Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης,Άγιαξ,Φενέρμπαχτσε,Ντιναμό Κιέβου,Μπράγκα.
Ο πρώτος αγώνας θα πραγματοποιηθεί 27-28 Ιουλίου και ο επαναληπτικός 3-4 Αυγούστου,ενώ οι ομάδες που θα αποκλειστούν θα λάβουν μέρος στα play-offs(τον τελευταίο προκριματικό) του Europa League(Ουέφα).Αυτοί που θα περάσουν θα δοκιμαστούν στα play-offs του Champions League και αν ο ΠΑΟΚ είναι ανάμεσα σε αυτούς τότε και πάλι θα είναι στους αδύνατους στη κλήρωση της 6ης Αυγούστου,γνωρίζοντας πως θα παίξει με μία εκ των Σεβίλλη,Βέρντερ Βρέμης,Τότεναμ(συμμετέχουν απευθείας στα play-off) και των δύο επόμενων ομάδων με την υψηλότερη βαθμολογία στη κατάταξη της UEFA (με τη σειρά Ζενίτ,Άγιαξ,Φενέρμπαχτσε,Ντιναμό Κιέβου,Μπράγκα,Σαμπτόρια,Οσέρ.Στη κλήρωση του τρίτου προκριματικού γύρου των Πρωταθλητών θα βρεθεί και η Ομόνοια του Τάκη Λεμονή που βρίσκεται με το ενα πόδι στην επόμενη φάση αφού έχει νικήσει με 3-0 τη Ρένοβα από τα Σκόπια.Οι Κύπριοι θα είναι στους αδύνατους και ξέρει μόνο τρεις αντιπάλους σίγουρα είναι η Βασιλεία,η Άντερλεχτ και Κοπεγχάγη που συμμετέχουν κατευθείαν στο τρίτο προκριματικό.
Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010
ΚΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΟΚ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.