Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ

Οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ ξαναμπήκαν στα λεωφορεία και θα κάνουν κανονικά τα δρομολόγια τους,αφού τους καταβλήθηκαν τα δεδουλευμένα που τους χρώσταγε το κράτος.Στις 4 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους μεταξύ του Γενικού Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών,προκειμένου να εξετασθεί το ενδεχόμενο να μειωθούν οι ζημιές και τα ελλείματα στις ΔΕΚΟ των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.