Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΟΡΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ

Η Ελένη Πετρουλάκη γέννησε το τέταρτο παιδί της που και αυτό ήταν κορίτσι.Η γνωστή γυμνάστρια τη Τετάρτη το βράδυ πήγε στο ιδιωτικό νοσοκομείο(ΙΑΣΩ),καθώς είχε φτάσει στην ώρα της για να γεννήσει.
Η Ελένη μπήκε στην αίθουσα τοκετού στις 08:40 το πρω'ί' της Πέμπτης και η καισαρική έγινε στις 09:10.Η τέταρη κόρη ζυγίζει 3 κιλά και 20 γραμμάρια,στο νοσοκομείο ήταν εκτός από τον άνδρα της,΄Ιλια Ίβιτς,η μητέρας αλλά και η γιαγιά της που ταξίδεψε από τη Κρήτη στην Αθήνα για να είναι κοντά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.