Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΤΗ ΘΡΑΣΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1

Η Ράνια Θρασκιά θα αντικαταστήσει τελικά το Γιώργο Παπαδάκη που θα σταματήσει για λίγο το 'Καλημέρα Ελλάδα' και θα πάει διακοπές.
Τελικά η ξανθιά παρουσιάστρια συμφώνησε με το σταθμό για τη παρουσίαση πρω'ί'νής εκπομπής θα κρατά τους τηλεθεατές ενήμερους για τέσσερις ολόκληρες ώρες(7-11).Το μόνο που λείπει για να ανακοινωθεί είναι να υπογραφτούν τα συμβόλαια και από τις δύο πλευρές.Η παρουσιάστρια θα είναι μόνη της,δεν θα έχει κανέναν μαζί της στο πάνελ έπειτα από απόφαση δική της και των υπεύθυνων του καναλιού.Η εκπομπή θα κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα και ο τίτλος της θα είναι ''Elatte'' ή στα Ιταλικά ''E latte(γάλα).Η ενημέρωση από την παρουσιάστρια θα διαρκέσει μέχρι το Σεπτέμβρη και θα είναι από τις 7-9 αποκλειστικά ενημέρωση ενώ από τις 9-11 θα υπάρχει Infotainment.Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα ονόματα που θα τη πλαισιώνουν αλλά ακούγονται ότι θα είναι μέσα από το κανάλι και θα αλλάζουν ανάλογα με το θέμα.Πάντως θα βρεθεί σε παλιά λημέρια,από εκεί που τη γνωρίσαμε από το 'Στούντιο με Θέα' το 1999 με το Νίκο Μάνεση στο ρόλο του παρουσιαστή πριν φύγει και μετακομίσει στο πλευρό του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον Όμορφο Κόσμο το Πρω'ί'.Μετά έφυγε για το ALTER όπου έκανε το ονειρό της πραγματικότητα,δηλαδή να παρουσιάσει δική της εκπομπή και μετά έμεινε έγκυος,μένει τώρα να τη δούμε στη τηλεόραση μετά από ένα χρόνο πως θα είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.