Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΚΑΙ ONIRAMA ΕΤΟΙΜΟΙ

Αρχίζουν σήμερα οι καλοκαιρινές συναυλίες της Έλενας Παπαρίζου και των Onirama.Η αρχή θα γίνει στο Θέατρο Πέτρας στη Πετρούπολη.Λίγα 24ωρα πριν ανέβουν στη σκηνή η Έλενα και το συγκρότημα έκαναν πρόβες.Κατά τη διάρκεια της πρόβας η τραγουδίστρια ήταν πολύ κεφάτη,γεμάτη ενέργεια και φαίνεται ότι θα έχει φοβερή χημεία με τον Θοδωρή Μαραντίνη και τα άλλα μέλη.Η περιοδεία με τίτλο ''Φυσικά Μαζί'' ξεκινά σήμερα και θα είναι η πιο ακριβή παραγωγή που έχει γίνει ποτέ στα ελληνικά δρώμενα.Η επόμενη συναυλία τους θα είναι στις 5/7 στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη και μετά σε άλλες μεγάλες πόλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.