Αρχίζουν σήμερα οι καλοκαιρινές συναυλίες της Έλενας Παπαρίζου και των Onirama.Η αρχή θα γίνει στο Θέατρο Πέτρας στη Πετρούπολη.Λίγα 24ωρα πριν ανέβουν στη σκηνή η Έλενα και το συγκρότημα έκαναν πρόβες.Κατά τη διάρκεια της πρόβας η τραγουδίστρια ήταν πολύ κεφάτη,γεμάτη ενέργεια και φαίνεται ότι θα έχει φοβερή χημεία με τον Θοδωρή Μαραντίνη και τα άλλα μέλη.Η περιοδεία με τίτλο ''Φυσικά Μαζί'' ξεκινά σήμερα και θα είναι η πιο ακριβή παραγωγή που έχει γίνει ποτέ στα ελληνικά δρώμενα.Η επόμενη συναυλία τους θα είναι στις 5/7 στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη και μετά σε άλλες μεγάλες πόλεις.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.