Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επιστρέφει στη μικρή οθόνη το Γενάρη.Σύμφωνα με όσα ακούγονται ο Γρηγόρης θα αναλάβει τη παρουσίαση ενός καινούργιου τηλεπαιχνιδιού που αγόρασε πρόσφατα τα δικαιώματά του το MEGA σε εβδομαδιαία βάση.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι σκίζει στο εξωτερικό και επειδή χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία θα ξεκινήσει στα μέσα της χρονιάς.Πάντως στη τηλεόραση το Γρηγόρη θα τον δούμε νωρίτερα,συγκεκριμένα στα τέλη Σεπτέμβρη στην έκτακτη εκπομπή που είχε ετοιμάσει για φέτος.Πάντως οι φήμες για συμμετοχή στο Dancing with the Stars,φυσικά και δεν ισχύουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.