Το Dancing With The Stars ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία από κοινά τηλεθέασης αλλά και από τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα της,επειδή θα ολοκληρωθεί αυτό που είχανε πει οι υπεύθυνοι του καναλιού.
Ποιος ήταν αυτός ο σκοπός;Μα φυσικά να δοθούν χρήματα στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό MAKE A WISH(Κάνε μια ευχή Ελλάδος και Κάνε μια ευχή Κύπρου),όπως και έγινε,γιατί δόθηκαν 108.000 σε αυτό τον οργανισμό μετά και τη θερμή ανταπόκριση των τηλεθεατών που βοήθησαν πολύ με τα τηλεφωνήματά τους.Τα λεφτά θα δοθούν σύντομα και έτσι θα πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες των παιδιών(πραγματοποιεί τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες,ενισχύοντας τον αγώνα τους για ζωή με χαρά,ελπίδα και δύναμη.Γι' αυτό αν συνεχιστεί και υπάρχει και δεύτερο θα είναι καλό για αυτά τα παιδιά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.