Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΟΣΦΠ:ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΟΚΚΑΛΗΣ-ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

Σε πολύ καλό κλίμα έγινε η συνάντηση ανάμεσα στο Σωκράτη Κόκκαλη και τον Βαγγέλη Μαρινάκη και κανόνισαν να τα ξαναπούν τη Τετάρτη το μεσημέρι.Οι δύο άνδρες συναντήθηκαν στα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας και όπως λένε οι πληροφορίες η συμφωνία θα κλειστεί τη Τετάρτη.
Ο κ. Κόκκαλης είχε επαγγελματικές υποχρεώσεις και έτσι υποχρεώθηκαν και οι δύο άνδρες να τα πούνε αύριο για να ολοκληρωθεί το deal.Άρα αυτό σημαίνει ότι η αυριανή μέρα ίσως και να είναι ΙΣΤΟΡΙΚΗ  για τον Ολυμπιακό καθώς θα πέσουν οι υπογραφές για τη μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ.
Τη Τετάρτη θα μεταβεί στο Μόναχο ο καινούργιος Τεχνικός Σύμβουλος της ΠΑΕ Ντάρκο Κοβάσεβιτς όπου θα έχει συνάντηση με τον Έβαλντ Λίνεν,κάπως έτσι θα ξεκινήσει η συνεργασία τους για τα μεταγραφικά του Ολυμπιακού.
Ο Σίμον Βούκτσεβιτς είναι και επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού καθώς πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις.Έτσι υπέγραψε συμβόλαιο και έγινε ο 4ος παίκτης μετά από τους Μιραλλάς,Επσταίν και Μέγιερι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.