Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Πάλι επεισόδια σε μια μεγάλη σε συμμετοχή απεργία...

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο χθες. Περίπου 20.000 διαδηλωτές έκαναν πορεία γύρω και μπροστά από τη Βουλή ως ένδειξη  διαμαρτυρίας για τα αντεργατικά μέτρα που προωθούνται  στο εν λόγω νομοσχέδιο.
      Ξεκίνησαν το πρωί τη πορεία τους από το Πεδίον του Άρεως και κατευθύνθηκαν προς το Σύνταγμα Επί 3.5 ώρες,την ίδια ώρα που στο Κοινοβούλιο συζητιόταν το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, έξω από τη Βουλή υπήρχε ισχυρή αντίδραση από τα σωματεία και τα συνδικάτα.
Όμως, όπως συμβαίνει κάθε φορά σε μια δίκαιη απεργία και σε οργανωμένη πορεία, οι ...γνωστοί άγνωστοι έκαναν πάλι ζημιές και χάλασαν την εικόνα της πορείας...
Συμπλοκές με τις αστυνομικές δυνάμεις έγιναν μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη με ομάδες διαδηλωτών , οι οποίες πέταγαν πέτρες και δέχθηκαν δακρυγόνα.Επεισόδια σημειώθηκαν και έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια ,όπως και στην οδό Πανεπιστημίου , συμπλοκές που συνεχίστηκαν μέχρι και την Ομόνοια με τις ομάδες των ταραξιών να πετούν πέτρες και καδρόνια στους αστυνομικούς και να καίνε κάδους απορριμάτων!
Κατά τη διάρκεια των συμπλοκών έγιναν  6 συλλήψεις και 13 προσαγωγές από τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ.
Τέλος ,το ΠΑΜΕ έκανε ξεχωριστή πορεία ,με 5000 χιλιάδες κόσμο να συμμετέχει ,σχηματίζοντας μια μεγάλη ανθρώπινη ασπίδα-τοίχος έξω από τη Βουλή.Ύψωσαν και ένα μεγάλο πανό που έγραφε : ΄΄ ΠΑΜΕ.Να ακυρωθεί το μνημόνιο΄΄.

Πηγή φωτό:img.pathfinder.gr/Media

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.