Με κάθε επισημότητα ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι το νέο αφεντικό της ΠΑΕ Ολυμπιακός.Μετά και τη νέα συνάντηση που είχαν ο κ. Μαρινάκης και ο κ. Κόκκαλης συμφώνησαν σε όλα και η αλλαγή καθεστώτος στον Ολυμπιακό είναι γεγονός.
Οι δηλώσεις δεν έγιναν όπως πάντα,θα γίνουν την άλλη εβδομάδα που έχουν προγραμματίσει να μιλήσουν και οι δύο μαζί.Αυτό κάνει το κόσμο του Ολυμπιακού να ονειρεύεται μεγάλα πράγματα και να μη σταματάει να εύχεται ότι θα έρθουν μεγάλοι παίκτες στο Λιμάνι όπως επί εποχής Κόκκαλη που είχαν έρθει ο Ζιοβάννι,ο Καρεμπέ,ο Μπερμούδεζ και άλλοι.
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010
ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.