Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Ο ΛΑΚΗΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΑ

Ο Λάκης Λαζόπουλος θα αποχαιρετήσει σήμερα το κοινό του με ένα φαντασμαγορικό τέλος.Σήμερα είναι το τελευταίο Αλ Τσαντίρι Νιουζ και ο Λάκης θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους τον υποστηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και όσους τον αγαπάνε.
Γι' αυτό επειδή σήμερα τα άτομα που θέλουν να τον δουν είναι πάρα πολλά έχει πει να υπάρχει μια γιγαντοοθόνη έξω από το στούντιο του Ρέντη που γυρίζεται το Αλ Τσαντίρι Νιουζ για να παρακολουθήσουν όσοι θα είναι έξω και δε θα μπορούν να μπουν μέσα επειδή το στούντιο χωράει μόνο 350 άτομα.Επίσης θα υπάρχουν αναψυκτικά,σουβλάκια,παγωτά,μέχρι και μαλλί της γριάς για να το ευχαριστηθούν όσοι θα περιμένουν από έξω.Μάλιστα στα διαλείμματα θα υπάρχει και λατέρνα που θα παίζει παλιά,αγαπημένα τραγούδια.Όμως σε ένα από τα τελευταία διαλείμματα ο Λάκης θα πρέπει να κάνει αγώνα δρόμου έτσι ώστε να βρεθεί από το Ρέντη στο Θέατρο Βράχων και να κλείσει την για ακόμα ένα χρόνο επιτυχημένη εκπομπή του με τραγούδι με την μία και μοναδική Χαρούλα Αλεξίου.Γι' αυτό έχει επιστρατευτεί μια μηχανή μεγάλου κυβισμού για να μπορέσει να φτάσει γρήγορα στο προορισμό του.Έτσι φέτος θα κλείσει την επιτυχημένη για ακόμη μία χρονιά εκπομπή του από το Θέατρο Βράχων με πολύ μουσική και δίνοντας ραντεβού και πάλι για τον Οκτώβρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.