Μετά από ένα εκπληκτικό παιχνίδι η Γερμανία νίκησε την Αγγλία με 4-1 και πήρε εκδίκηση για τη βαριά ήττα από τους Άγγλους με 5-1 το 2000 στο Μόναχο.
Το παιχνίδι είχε απίστευτο ρυθμό και η μπάλα πήγαινε πάνω κάτω και με τις δύο ομάδες να κάνουν ευκαιρίες αλλά τη Γερμανία σε κάποιες στιγμές του αγώνα να μην παίζεται με τίποτα και μία Αγγλία να μη μπορεί να κάνει τίποτα,παρά μόνο να κοιτάει.Πάντως οι Άγγλοι δικαιούνται να έχουν παράπονα από τη διαιτησία γιατί δεν μέτρησε κανονικό γκολ του Φρανκ Λάμπαρντ που σούταρε έξω από τη περιοχή,η μπάλα βρήκε το οριζόντιο δοκάρι και πέρασε μέσα από τη γραμμή αλλά ο βοηθός και ο διαιτητής είχαν διαφορετική γνώμη.Από εκεί και πέρα άρχισε και ο διαστημικός ρυθμός της Γερμανίας που έκανε ότι ήθελε την Αγγλία που έμοιαζε λες και ήταν καμιά ομάδα β διαλλογής.Οι Γερμανοί πήραν πανάξια τη μεγάλη αυτή νίκη και προκρίθηκαν στους ''8'' ενώ οι Άγγλοι είχαν και δεύτερο δοκάρι πάλι με τον Λαμπάρντ.Πάντως πολύ μεγάλα κενά στην άμυνα των Άγγλων που έδειξαν ότι δεν ήταν έτιμοι για το επόμενο βήμα και πήγαν στα σπίτια του ενώ θα έχουν και τις Αγγλικές εφημερίδες αύριο να τους κάνουν πολύ έντονη και δίκαια κριτική.
Κυριακή 27 Ιουνίου 2010
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.