Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΩΡΑ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ

ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2011 ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ(19:00 ΣΤΟ ΕΤ1)ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 2007 ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΠΟ 6 ΓΚΟΛ.ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ''Δ.ΚΡΑΧΤΙΔΗΣ'' ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΝΙΚΕΣ.Η ΜΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 2006 ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΤΟΥ 2007 ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗ ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΑΜΕ 27-22 ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΟ 2008 ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΤΟΥ 2009 ΜΕ 32-31 ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ.ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΕΤ1 ΣΤΙΣ 19:00 ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.