Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ 4 ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ

Στην ΕΡΤ μπορεί να γίνεται χαμός λόγω των μη ανανεώσεων των συμβασιούχων αλλά υπάρχουν και ανανεώσεις συμβολαίων και μάλιστα βασικών στελεχών.
Παρότι συνεχίζεται η κατάληψη στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ από συμβασιούχους,κάποιοι από αυτούς θα δουλεύουν και πάλι από τη Παρασκευή σε άλλη θέση,σε αυτή του''προσωπικού ειδικού θέσεων''.Πάντως κάποια από τα βαριά ονόματα που ανανέωσαν είναι αυτά της Μαρίας Χούκλη,της Μαρίας Σαράφογλου,της Ρίτσας Μπιζόγλη και του Κώστα Αρβανίτη.Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσουν και τα σενάρια περί μεταγραφολογίας αυτών των προσώπων σε άλλα ιδιωτικά κανάλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.