Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

24 ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΜΜΕ, ΟΣΕ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

Για άλλη μια φορά "παγώνει" η Αθήνα αλλα και ολοκληρη η Ελλάδα την Τριτη,με την νεα 24ωρη πανελλαδική απεργία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ για το ασφαλιστικό και τα εργασιακά στην οποια συμμετέχουν και ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας αλλα και οι εργαζομενοι σε ΟΣΕ και Προαστιακό.


Το Τραμ θα λειτουργήσει από τις 6 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα. Από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ θα κυκλοφορήσουν τα αστικά λεωφορεία και από τις 10 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το Μετρό.

Στην απεργία μετέχουν οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ και στα αεροδρόμια, όχι όμως οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.

Θα απεργήσουν οι ιδιώτες γιατροί και οι οδοντίατροι, ενω η ΓΣΕΒΕΕ καλεί τις ομοσπονδίες των εμποροβιοτεχνών να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις.

Η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ θα συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία της Τρίτης.

"Στον αέρα" κινδυνεύουν να μείνουν ακτοπλοϊκά δρομολόγια καθώς, παρά την απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας να μην συμμετάσχει στην κινητοποίηση της Τρίτης, δύο σωματεία αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.

Με 24ωρη απεργία - απο τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης- συμμετέχουν στην κινητοποίηση και οι δημοσιογράφοι της χώρας, με απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.