Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

kai nai! eimaste kai ston INTERNETIKO AERA! ti mas perasate??? tipota tyxaious??

Epeidh h enhmerwsh ektos apo xavale thelei kai kaloperash... akouste thn mousikoula sas ... xalarwste... kai afhste mas na sas kanoume na hremhsete 'h na ta kanete ola rhmadio ! PROSOXH OMWS MHN SPASETE TO PC SAS ( laptop , desktop pc , notebook ) giati meta tha trexete na parete allo...

Epomenws... ean thelete na xalarwsete... anapste ta kerakia sas ta arwmatika kai afhste ta autakia sas na akoune :

1. http://www.omikronradio.com/ - mporei oi alloi na lene PANTA ta kalytera ... PANTA... alla emeis kanoume : OOOOOOOOOOOOOO ti evale to atomo!!!!!! dld OOOOOOOmikron Radio ! mousikh gia ola ta gousta... apo house mexri varia laika... kai panw apo ola taxyths kai autosygkentrwsis!!! :p

2. http://starsinthesky.listen2myradio.com/ - o syntakths tou parontos ( egw dld ) einai latrhs tou diasthmatos... alla epeidh den mporw na paw panw na ta dw... protimw na ta vlepw... kai pio poly na ta akouw... H Persa... sas katevazei ton ourano me ta astra sta autakia sas... me tis mousikes ths epiloges... pou einai ...apo allo planhth ( :p )... house, zeimpekika , tsiftetelia kai polla alla... to sympan dld synomwtei ... na thn akousete!!!

KALH SAS AKROASH!!!!

ME AGAPH KAI PRODERM TO TEAM TOU http://giabit.blogspot.com/ ... infotaiment ...με μία άλλη ματιά ...

1 σχόλιο :

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.