"Έξω απο τα δόντια" μίλησε το πρωί o Αρης Σπηλιωτόπουλος στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» και σε συνέντευξη που παραχώρησε στους Μανόλη Αναγνωστάκη, Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Γιάννη Σαραντάκο οι οποιοι εμειναν εμβρόντητοι, απο την ειλικρίνια του!
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο πρώην υπουργός Τουρισμού και πρώην υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι αισθάνεται στοχοποιημένος, ενώ υποστήριξε ότι πριν μία δεκαετία είχαν επιχειρήσει να τον παρουσιάσουν ως... γκέι προκειμένου να πληγεί το πρόσωπο του Κώστα Καραμανλή.Όπως δήλωσε ο βουλευτής που εδώ και χρόνια εχει τον προσωνυμιο "Σαλώμη" σε πολιτικούς και μή κύκλους, «Όταν ξεκίνησα την ενασχόλησή μου ρομαντικά με την πολιτική, ήμουν σε ένα σπίτι που είχε κεντρογενή παράδοση. Ο παπούς μου με είχε αποτρέψει από το να ασχοληθώ με την πολιτική, λέγοντάς μου ότι “στην πολιτική, αν ασχοληθείς παιδί μου, θα σε πουν ή αδελφή ή κλέφτη”. Πριν δέκα χρόνια κάποιοι επιχείρησαν να πουν το πρώτο και δημιούργησαν αυτά τα κέντρα μια ολόκληρη ιστορία με στοχο να πλήξουν το κύρος του τότε αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μετέπειτα πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή. Σήμερα, 10 χρόνια μετά, μου λένε το δεύτερο; Και τι λένε; Πόσα ξόδεψα στο υπουργείο Τουρισμού, χωρίς να αναρωτηθεί κανείς πόσα περισσότερα λεφτά έφερα πίσω στην χώρα δημιουργώντας περισσότερες προϋποθέσεις πλουτισμού της».Ο ίδιος ο πρώην υπουργός τόνισε με έμφαση ότι υπήρξε και εξακολουθεί να είναι θύμα στοχοποίησης επειδή είναι αυτοδημιούργητος και δεν προέρχεται από οικογενειακό τζάκι. Πρόσθεσε ακόμα ότι αισθάνεται αγανάκτηση και οργή για όσα λέγονται σε βάρος του, κάνοντας λόγο για «ανεμιστήρα που τον έχει θέσει σε λειτουργία το ΠΑΣΟΚ και πετάει λάσπη στο σύνολο των πολιτικών του αντιπάλων, επειδη θέλει να κατασκευάσει ενόχους για να μην πάρει το πολιτικό χρέος που του αναλογεί για την κρίση και τα σκληρά μέτρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.