Η απολογία- φωτιά της Σ. Μαντέλη:

Φωτιά στα πατζάκια της Νεας Δημοκρατίας βάζει με την νεα - και αλλαγμένη- καταθεσή της η πρώην διευθύντρια Πολιτικής Γης του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, Σταματίνα Μαντέλη, η οποια κατηγορείται για απλή συνέργεια σε απιστία εις βάρος του δημοσίου, απλή συνέργεια σε ψευδή βεβαίωση και για υπεξαγωγή εγγράφων.
Οι "4" της διαφθοράς
Η κατηγορούμενη στην μαραθώνια απολογία της, που διήρκεσε πάνω απο 20 ώρες, εμπλέκει ευθέως τον πολιτικο της προϊστάμενο και τότε υπουργο κ. Ευαγ. Μπασιάκο, τον πρώην υφυπουργό κ. Αλ. Κοντό, τον πρώην υπουργό κ. Θ. Ρουσόπουλο αλλά και τον νούμερο 2 του Μαξίμου κ. Γ. Αγγέλου,
Η ίδια, όπως είπε, θεωρούσε ότι οι εντολές και οι υπουργικές αποφάσεις ήταν γι' αυτήν δεσμευτικές, ενώ ιδιαίτερα επηρεάστηκε από την επιστολή του Αρσένιου προς τον κ. Μπασιάκο όπου αναφερόταν ότι η ανταλλαγή των εκτάσεων και της λίμνης είχε αποφασιστεί «σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο».
Οι πρώτες αντδράσεις
Όπως ήταν φυσικό το περιεχόμενο της ατάθεσης προκάλεσε πανικό στους πολιτικούς super stars της προηγούμενης Κυβέρνησης, οι οποιοι έσπευσαν να διαψεύσουν την καταθεση της Μαντέλη και να δηλώσουν άμοιροι ευθυνών, όπως πάντα.
Γ.Αγγέλου: "Μέχρις εδώ. Δεν είμαι διατεθειμένος να δεχθώ ανάμιξη του ονόματός μου από κανένα και με κανένα τρόπο" αναφέρει χαρακτηριστικά. "Όλα όσα γνωρίζω για την υπόθεση του Βατοπεδίου περιέχονται στο έγγραφο σημείωμα μου που κατέθεσα στην αρμόδια Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, καθώς και στην κατάθεσή μου ενώπιον της στις 10/5/2010. Ισχυρισμοί που φέρονται να , διατυπώνουν, όψιμα, άτομα που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες κατηγορίες, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα"
Θ. Ρουσόπουλος: "Η κ. Μαντέλη χωρίς να λέει το οτιδήποτε ουσιωδώς επιβαρυντικό για εμένα αναφέρεται σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που δήθεν έκαναν οι μοναχοί ενώπιόν της για να με συναντήσουν και να συζητήσουν τα προβλήματά τους. Πρόκειται για μεγάλο ψεύδος. Ουδέποτε ασχολήθηκα με τις υποθέσεις των ανταλλαγών της Μονής Βατοπεδίου με το ελληνικό δημόσιο. Ας αποφασίσουν επιτέλους οι πολιτικοί μου διώκτες εάν κατηγορούμαι επειδή γνώριζα τους μοναχούς ή εάν κατηγορούμαι επειδή αναμίχθηκα στις ανταλλαγές."
Ε. Μπασιάκος: "Οι ισχυρισμοί που φέρεται να έχει διατυπώσει σήμερα στην ανομωτί απολογία της, κατηγορουμένη τέως δημόσια υπάλληλος, δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Είναι εφευρήματα της φαντασίας της, όπως αποδεικνύεται, άλλωστε, από την... ένορκη κατάθεση της στις 29-11-2008 στην πρώτη Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το Βατοπέδι, 14 μήνες μετά την αποχώρηση μου από το υπουργείο, όπου απαντώντας σε ερώτηση «Αν άλλος Υπουργός (εκτός του κ .Δρύ) σας έχει ενοχλήσει για να εξυπηρετήσετε την ηγεσία του Βατοπεδιου» είχε πεί μεταξύ άλλων επί λέξει:Όχι, όχι .Εξ' άλλου με τον κ.Μπασιάκο δεν είχα και τις καλλίτερες των σχέσεων. Δεν ήταν προσβάσιμος"
Α. Κοντός: "Το περιεχόμενο των όσων σήμερα φέρεται να κατέθεσε η κα Σταματίνα Μαντέλη, ειναι συκοφαντικό και ψευδές και είμαι αποφασισμένος να προσφύγω στην Δικαιοσύνη.Η σημερινή της στάση δικαιολογείται από την προσπάθεια της να ελαφρύνει τη θέση της, η οποία ως γνωστόν έχει καταστεί ιδιαίτερα δυσχερής μετά την κακουργηματική κατηγορία που αντιμετωπίζει για υπεξαγωγή του φακέλου με τα δημόσια έγγραφα που έχουν σχέση με την συγκεκριμένη υπόθεση."
στις ανίερες ανταλλαγές μεταξυ της Κυβέρνησης και της Μονής. Όπως υποστηρίζει η ίδια, δέχτηκέ ασφυκτικές πιέσεις και παρεμβάσεις απο αυτα τα πρόσωπα, για να "σπρώξει" τις διαδικασίες ενω τόνισε δε οτι «αν δεν υπήρχαν αυτές οι παρεμβάσεις, δεν θα ολοκληρωνόταν η ανταλλαγή τόσο σύντομα, ή δεν θα γινόταν καθόλου».
Σάββατο 22 Μαΐου 2010
«το Μαξίμου ειναι ο εγκέφαλος πισω απο την κομπίνα του Βατοπεδίου»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.