Φίλοι μου καλημέρα ...
Τον τελευταίο καιρό έχουμε κουραστεί να βλέπουμε , να ακούμε και να διαβάζουμε για οικονομική κρίση . Όμως αρχίζω να αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος που να μιλήσει για την οικονομική ύφεση , δηλαδή αυτό που ακολουθεί πάντα μια κρίση - η ανάκαμψη.
Η οικονομία σε ένα καπιταλιστικό σύστημα ακολουθεί ορισμένους κύκλους , έτσι λοιπόν μετά την κρίση θα ακολουθήσει ανάκαμψη η οποία υπολογίζεται σε 5 περίπου χρόνια , επίσης σε 3 χρόνια είναι η άρση των μέτρων που έχει επιβάλει το ΔΝΤ . Θα σας φαίνεται σίγουρα πολύ ωραίο όλο αυτό , νέες θέσης εργασίας , καινούργιες επιχειρήσεις κλπ ... Νομίζω όμως ότι χρειαζόμαστε λίγη αισιοδοξία ακόμα και τις πιο δύσκολες μέρες γιατί δεν μπορούμε να αντέξουμε άλλη "μαυρίλα" γύρω μας . Ένα είναι σίγουρο ότι μία γενιά που κουβαλάει την ταμπέλα " γενιά των 700 ευρώ " είναι μία γενιά που θα περάσει δύσκολα , παρόλα αυτά η ταμπέλες είναι για να βγαίνουν και δεν προσδιορίζουν το ποιοι είμαστε και το τι κάνουμε . Ονειροπόλος ? Ίσως ... Τουλάχιστον να γεμίσουμε τις σκέψεις μας με αισιοδοξία και να μην περιορίσουμε τα θέλω και τους στόχους μας στα καλούπια που μας βάζουν ....
Ορίστε και ένα τραγούδι ...
Καλημέρεςςς ...
Κυριακή 23 Μαΐου 2010
Ύφεση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.