Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Φιέστα ΠΑΟ- ΄΄Μάχη χαρακωμάτων΄΄ για ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ!

 ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ

   Με μια μεγαλοπρεπή φιέστα , με το παρόν και το παρελθόν του Παναθηναϊκού να είναι παρών στο ΟΑΚΑ , δίνοντας ένα σόου στον αγωνιστικό χώρο σε ένα ελεύθερο παιχνίδι, γιορτάστηκε η κατάκτηση του ΄΄ντάμπλ΄΄ από τους ΄΄πράσινους΄΄. Η φιέστα ήταν εντυπωσιακή  με video wall  να παίζουν ώς ΄΄backround΄΄ όταν ο κάθε ποδοσφαιριστής έβγαινε για την απονομή!                                                                                                          Πυροτεχνήματα, πράσινα χαρτάκια και διάφορα άλλα happenings έδωσαν μια εντυπωσιακή νότα στο πανηγύρι. Πρίν το μάτς μεταξύ ΄΄ πράσινων΄΄ και ΄΄άσπρων΄΄ οι άνθρωποι του ΄΄τριφυλλιού΄΄  έδωσαν στο πρώτο σκόρερ της ομάδας ,αλλά και του φετινού πρωταθλήματος το ΄΄ χρυσο παπούτσι ΄΄ για τα κατορθώματά του στον αγωνιστικό χώρο. Η φιέστα τίτλου έκλεισε με την απονομή του πρωταθλήματος και του κυπέλλου , με τον Νίκο Πατέρα  ( πρόεδρος και της διοργανώτριας Superleague)  να δίνει το πρωτάθλημα στον αρχηγό , Γιώργο Καραγκούνη. Το ΄΄πράσινο ΄΄ πάρτι έφθασε στη κορύφωσή του , όταν όλη η ομάδα έκανε το γύρο του θριάμβου!


΄΄ΦΩΤΙΑ΄΄ Ο ΘΡΥΛΟΣ ,2-1 ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΑΕΚ

Σε ένα ομολογουμένως ωραίο μάτς , και σαφώς κρίσιμο βαθμολογικά , ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ καλύτερα σε σχέση με τα προηγούμενά του μάτς, και νίκησε 2-1 την ΑΕΚ η οποία ήταν χλωμή και άνευρη. Οι σκόρερ του ΟΣΦΠ ήταν ο Μέλμπεργκ και ο Μαρέσκα οι οποίοι με δύο γκόλ  με κεφαλιές έδωσαν το τρίποντο στην ειδική βαθμολογία. Οι ΄΄κιτρινόμαυροι΄΄ ισοφάρισαν προσωρινά με πέναλτι που τελικά δεν υπήρξε  και το ΄΄κέρδισε΄΄ ο Τσιμπούρ. 

Ο Ολυμπιακός σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν πιο επιθετικός από την ΑΕΚ . Είχε 4 δοκάρια , δύο τέτ α τέτ και τη σαφή υπεροχή στη κατοχή της μπάλας.  Η ΑΕΚ εκτός από ένα δοκάρι , δεν έκανε τίποτα αξιόλογο επιθετικά. Ωστόσο είναι δικαιολογημένα τα παράπονα των ανθρώπων της για την ακύρωση του γκόλ προς το τέλος του παχνιδιού  όπου ο Μανωλάς σπρώχνει μετά από εκτέλεση φάουλ του Σκόκο τη μπάλα στα δίχτυα , αλλά ο διαιτητής Τριτσώνης υπέδειξε επιθετικό φάουλ του αμυντικού στο Νικοπολίδη.

ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΟΚ

Ένας πραγματικός μονόλογος ήταν το χθεσινό ΄΄El classiko ΄΄ της Θεσσαλονίκης , με το γηπεδούχο ΠΑΟΚ  να νικάει εύκολα τον Άρη με 2-0 . Τα γκόλ ο δικέφαλλος τα πέτυχε στα Α ημίχρονο ο Ίβιτς στο 26΄ και ο Σαβίνι στο 36΄ με τον Άρη να μη κάνει κάτι ουσιαστικό για να αλλάξει τη ποή του μάτς. 

Έτσι η βαθμολογία των play offs έχει πλέον ώς εξής: Ολυμπιακός 7 ,ΠΑΟΚ 7 , Άρης 3 , ΑΕΚ 2. 

Καθοριστική είναι η επόμενη αγωνιστική την ερχόμενη Τετάρτη με τα μάτς ΠΑΟΚ-Ο λομπιακού και ΑΕΚ- Άρης.

Δηλαδή το αποτέλεσμα του μάτς της Τούμπας καθορίζει και τη κορυφή...

1 σχόλιο :

  1. ΜΙΜΑΡΕ ΑΝΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΈΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ Σ/Κ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ,Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΘΑ ΣΕ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ!!!ΥΓ:ΌΤΙ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.