ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ
Με μια μεγαλοπρεπή φιέστα , με το παρόν και το παρελθόν του Παναθηναϊκού να είναι παρών στο ΟΑΚΑ , δίνοντας ένα σόου στον αγωνιστικό χώρο σε ένα ελεύθερο παιχνίδι, γιορτάστηκε η κατάκτηση του ΄΄ντάμπλ΄΄ από τους ΄΄πράσινους΄΄. Η φιέστα ήταν εντυπωσιακή με video wall να παίζουν ώς ΄΄backround΄΄ όταν ο κάθε ποδοσφαιριστής έβγαινε για την απονομή! Πυροτεχνήματα, πράσινα χαρτάκια και διάφορα άλλα happenings έδωσαν μια εντυπωσιακή νότα στο πανηγύρι. Πρίν το μάτς μεταξύ ΄΄ πράσινων΄΄ και ΄΄άσπρων΄΄ οι άνθρωποι του ΄΄τριφυλλιού΄΄ έδωσαν στο πρώτο σκόρερ της ομάδας ,αλλά και του φετινού πρωταθλήματος το ΄΄ χρυσο παπούτσι ΄΄ για τα κατορθώματά του στον αγωνιστικό χώρο. Η φιέστα τίτλου έκλεισε με την απονομή του πρωταθλήματος και του κυπέλλου , με τον Νίκο Πατέρα ( πρόεδρος και της διοργανώτριας Superleague) να δίνει το πρωτάθλημα στον αρχηγό , Γιώργο Καραγκούνη. Το ΄΄πράσινο ΄΄ πάρτι έφθασε στη κορύφωσή του , όταν όλη η ομάδα έκανε το γύρο του θριάμβου!
΄΄ΦΩΤΙΑ΄΄ Ο ΘΡΥΛΟΣ ,2-1 ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΑΕΚ
Σε ένα ομολογουμένως ωραίο μάτς , και σαφώς κρίσιμο βαθμολογικά , ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ καλύτερα σε σχέση με τα προηγούμενά του μάτς, και νίκησε 2-1 την ΑΕΚ η οποία ήταν χλωμή και άνευρη. Οι σκόρερ του ΟΣΦΠ ήταν ο Μέλμπεργκ και ο Μαρέσκα οι οποίοι με δύο γκόλ με κεφαλιές έδωσαν το τρίποντο στην ειδική βαθμολογία. Οι ΄΄κιτρινόμαυροι΄΄ ισοφάρισαν προσωρινά με πέναλτι που τελικά δεν υπήρξε και το ΄΄κέρδισε΄΄ ο Τσιμπούρ.
Ο Ολυμπιακός σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν πιο επιθετικός από την ΑΕΚ . Είχε 4 δοκάρια , δύο τέτ α τέτ και τη σαφή υπεροχή στη κατοχή της μπάλας. Η ΑΕΚ εκτός από ένα δοκάρι , δεν έκανε τίποτα αξιόλογο επιθετικά. Ωστόσο είναι δικαιολογημένα τα παράπονα των ανθρώπων της για την ακύρωση του γκόλ προς το τέλος του παχνιδιού όπου ο Μανωλάς σπρώχνει μετά από εκτέλεση φάουλ του Σκόκο τη μπάλα στα δίχτυα , αλλά ο διαιτητής Τριτσώνης υπέδειξε επιθετικό φάουλ του αμυντικού στο Νικοπολίδη.
ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΟΚ
Ένας πραγματικός μονόλογος ήταν το χθεσινό ΄΄El classiko ΄΄ της Θεσσαλονίκης , με το γηπεδούχο ΠΑΟΚ να νικάει εύκολα τον Άρη με 2-0 . Τα γκόλ ο δικέφαλλος τα πέτυχε στα Α ημίχρονο ο Ίβιτς στο 26΄ και ο Σαβίνι στο 36΄ με τον Άρη να μη κάνει κάτι ουσιαστικό για να αλλάξει τη ποή του μάτς.
Έτσι η βαθμολογία των play offs έχει πλέον ώς εξής: Ολυμπιακός 7 ,ΠΑΟΚ 7 , Άρης 3 , ΑΕΚ 2.
Καθοριστική είναι η επόμενη αγωνιστική την ερχόμενη Τετάρτη με τα μάτς ΠΑΟΚ-Ο λομπιακού και ΑΕΚ- Άρης.
Δηλαδή το αποτέλεσμα του μάτς της Τούμπας καθορίζει και τη κορυφή...
ΜΙΜΑΡΕ ΑΝΕΒΑΙΝΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΕΚΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΈΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ Σ/Κ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ,Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΘΑ ΣΕ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ!!!ΥΓ:ΌΤΙ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφή