Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΣ ΣΤΟΝ ΟΣΦΠ-ΟΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ

Την απόφαση να συγκαλεστεί έκτακτη Γ.Σ  στις 14 Ιουνίου πήρε με τη λήξη του σημερινού διάρκειας δύο ωρών (15:20-17:20) ΔΣ ο πρόεδρος του συλλόγου Σ. Κόκκαλης.

Την εξέλιξη αυτή αρκετοί στην ομάδα την εξέλαβαν ώς πιθανότητα ο κ. Κόκκαλης να θέλει να πουλήσει το ποσοστό που έχει στη ΠΑΕ , εξού και ΄΄ στο διάστημα αυτό θα υπάρξουν συζητήσεις με τους όποιους ενδιαφερόμενους να μπούν στη ΠΑΕ΄΄, όπως σχετικά τονίζετε στην ανακοίνωση που εξέδωσε με το πέρας του Δ.Σ. η ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Η ουσία του θέματος είναι ότι ο κ.Κόκκαλης κάτι να περιμένει έπειτα από το κάλεσμα που έκανε σε νέους επιχειρηματίες που έχουν εκδηλώσει τα ΄΄ερυθρόλευκα΄΄ αισθήματά τους και έχουν εκφράσει αντίστοιχο ενδιαφέρον για αγορά ποσοστού της ΠΑΕ. Επίσης , άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι όλες οι αποφάσεις για τις τρέχουσες εξελίξεις αναγκαστικά παγώνουν. Σοβαρές κινήσεις για προπονητή και μεταγραφές παικτών δε πρέπει να αναμένονται πρίν τη Γ.Σ τις 14ης Ιουνίου στην οποία και θα προκύψει μετά από εκλογές μεταξύ των μελών του ΔΣ , νέο ΔΣ.

Υπενθυμίζεται ότι η ΄΄πρώτη ΄΄ του νέου Ολυμπιακού είναι προγραμματισμένη για την ίδια μέρα (14/6/2010)!!! Έως τότε ο Ολυμπιακός πρέπει επειγόντως να έχει καινούργιο προπονητή...  Ωστόσο όπως δήλωσε ο Γιάννης Μώραλης ΄΄έως τότε τα υπόλοιπα ζητήματα (σ.σ. προπονητής και μεταγραφές) τα χειρίζεταιη υπάρχουσα διοίκηση, αλλά είναι προφανές  πως δεν μπορούν να παρθούν αποφάσεις που θα δεσμεύσουν τη νέα διοίκηση΄΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.