Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

demo post

"Είμαστε στο 2010 και στα Ανω Λιόσια τα ΕΛΤΑ σταμάτησαν να παραδίδουν αλληλογραφία σε χιλιάδες πολίτες εδώ κ εναμιση μήνα!!Αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε οι ίδιοι στο κέντρο διαλογής και να αναζητούμε μέσα σε καφάσια! την... αλληλογραφία μας, λογαριασμούς ληγμένους και σημαντικά έγγραφα που έχει να λάβει ο καθένας.Οπως μας ανακοίνωσε μια υπάλληλος του κέντρου διαλογής η εντολή που έχει δοθεί από τα ΕΛΤΑ είναι:"Αν ο ταχυδρόμος πεθάνει! αρρωστήσει ή χτυπήσει ΔΕΝ αντικαθίσταται"!Τώρα τελευταία απαγορεύουν και την είσοδο των πολιτών στο κέντρο διαλογής επικαλούμενοι τον νόμο περί προσωπικών δεδομένων!Αγαπητοί κύριοι των ΕΛΤΑ βγάλτε από το σήμα σας τον φτερωτό Ερμή και βάλτε ένα κ...δαχτυλο να ξέρει και ο πολίτης που τον έχετε γραμμένο και να σας υπενθυμίζει και τις υπηρεσιες που προσφέρετε. Επί τουρκοκρατίας πιό γρήγορα μοιραζόταν η αλληλογραφία με τα γαιδουράκια!"

ΠΗΓΗ :  http://troktiko.blogspot.com/

sxolio mou : oti kai na pw tha einai ligo ...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.