Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ:«Ας αφήσουν εμένα και ας κοιτάξουν τους άλλους»

Συνέντευξη στο «VETO TV»,έδωσε η Κατερίνα Στικούδη και απάντησε σε όσους την κατηγόρησαν ότι χρησιμοποίησε την εικόνα της στη μάχη για τη νίκη του «Just the 2 Of Us»:

«Είμαι σέξι, δεν το αρνούμαι. Αλλά το σχόλιο “υπερβολικά σέξι” δεν το καταλαβαίνω» είπε η 25χρονη παρουσιάστρια. «Πρέπει κάποιοι άνθρωποι να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να δουν τι γίνεται στο εξωτερικό. Δεν είμαι η πρώτη ούτε η τελευταία που βγήκε να χορέψει με ένα κορμάκι ή ένα μαγιό. Και στο “Dancing With the Stars” το έχουν κάνει άνθρωποι που ήταν και μεγαλύτεροι από την ηλικία μου. Δεν είμαι λοιπόν η μόνη. Και για το χαρακτηρισμό “σέξι” και το “σώμα” χαίρομαι, γιατί είναι ωραίο να νιώθεις καλά με το σώμα σου. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το κρύβω».
Όσο για το αν κάποιοι τηλεθεατές μπορεί να σοκάρονται με την προκλητική εμφάνισή της: «Δεν νομίζω, γιατί δεν προκαλώ με την προσωπική μου ζωή αλλά και στις φωτογραφίσεις είμαι επιλεκτική. Δεν έχω κάνει πρόστυχο γυμνό και γενικά υπερβολές. Ας αφήσουν λοιπόν εμένα και ας κοιτάξουν άλλους καλλιτέχνες».

Τέλος, εξήγησε πως η τηλεόραση είναι κάτι που η ίδια αγαπά, αλλά δεν είναι μονόδρομος για εκείνη: «Δεν ζω για την τηλεόραση. Έχω εναλλακτικές επιλογές. Με το πτυχίο από τα ΤΕΙ μπορεί αν χρειαστεί να ανοίξω ένα ιατρικό εργαστήριο. Έτσι, δεν αγχώνομαι, αλλά από τη στιγμή που μου αρέσει αυτό που κάνω, θα ήθελα να συνεχίσω» είπε.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.