Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΒΑΛΑΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ!

Το τραγούδι αυτό ταιριάζει με τη περίσταση! Ξεκινάμε τη δημιουργία ενός blog με το πήχυ ψηλά,με μεράκι,με χιούμορ,και με διάθεση δημιουργίας.Σε αυτή τη προσπάθεια,σας θέλουμε αρωγούς,συμπαραστάτες και συμμέτοχους.Το blog μας , blog σας!
Ο τίτλος infotainment δείχνει ακριβώς το τι θα επακολουθήσει!
Τα λέμε πολύ σύντομα...

:-D!