Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

H άλλη, ελαφρώς μακάβρια γκάφα των φετινών Oσκαρ

Φανταζόμαστε δεν είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις την φωτογραφία σου στο in memoriam βίντεο των Όσκαρ. Εφόσον είσαι ακόμη ζωντανός!


Η αυστραλέζα παραγωγός Τζαν Τσάπμαν, παραγωγός ταινιών όπως το «Piano» και το «Babadook», είδε προς μεγάλη, δυσάρεστη έκπληξή της, την φωτογραφία της δίπλα στο όνομα της συμπατριώτισσάς της ενδυματολόγου Τζάνετ Πάτερσον, η οποία πέθανε τον Οκτώβριο του 2016.
Η ίδια φίλη με την Πάτερσον και συνεργάτες σε αρκετές ταινίες δήλωσε για την γκάφα: «Eίμαι συγκλονισμένη από το ότι η φωτογραφία μου χρησιμοποιήθηκε στην θέση αυτής της φίλης και συνεργάτιδάς μου Τζάνετ Πάτερσον. Είχα πεις τους ατζέντηδές της να τσεκάρουν ποια φωτογραφία της θα χρησιμοποιηθεί στα Όσκαρ, αλλά μου είπαν ότι η ακαδημία το είχε υπό έλεγχο. Η Τζάνετ ήταν μια πανέμορφη γυναίκα, τέσσερις φορές υποψήφια για Όσκαρ και είναι πολύ απογοητευτικό που ένα τέτοιο λάθος δεν έγινε αντιληπτό από κανέναν. Όσο για μένα είμαι ακόμη ζωντανή και καλά στην υγεία μου και εξακολουθώ να δουλεύω ως παραγωγός».
Με μια λέξη: άουτς!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.